PEMAKANAN SEMASA BERPANTANG

Assalamualaikum wbt dan salam sejahtera saudaraku sekalian..

Hari ini saya ingin berkongsi cara pemakanan yang sesuai untuk mengembalikan kesihatan yang baik untuk ibu-ibu semua.. dan juga untuk membentuk kembali tubuh badan yang kurang cantik menjadi cantik dan yang memang dah cantik tu, bertambah-tambah cantik.

Untuk mendapat yang terbaik, saya syorkan makan mengikut jenis kumpulan darah. hasilnya cantik dan sihat. juga tidak lupa mengikut keperluan tubuh dan bergantung kepada kesihatan anda. sekiranya anda berpenyakit seperti asthma dan kencing manis, maka Dairy product mestilah dielakkan.

Semua pelanggan saya akan mendapat pelan pemakanan secara compulsary daripada saya. no added charges. 

cara masakan paling sesuai ialah steam, roast, boil, blanch, stir fry. 
saya juga banyak menggunakan herba dan buah-buahan kering cina. seperti Dang gui, angelica roots, red dates, astrigali roots dan macam-macam lagi. Herba ini sangat bagus dalam proses pemulihan yang tenang. ianya tidak panas dan tidak pula pahit.


Ulasan

Catatan Popular